Feilo Sylvania

Feilo Sylvania on yksi maailman suurimmista valonlähde ja valaisinvalmistajista, yrityksessä työskentelee yli 6000 työntekijää. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lumiance, Sylvania ja Concord.  Ammattitaitoa valonlähteissä ja valaisimissa on kertynyt jo yhden vuosisadan ajan.

Feilo Sylvania toimittaa valaistusratkaisuja julkisiin tiloihin, myymälöihin ja yksityisiin sektoreihin ympäri maailmaa. Feilo Sylvania keskittyy määrätietoisesti teknisiin innovaatioihin ja kehittää jatkuvasti uusia energiatehokkaita ratkaisuja. Jokaisen uuden tuoteratkaisun tulee tarjota laadukkaampaa valoa pienemmällä energialla.

Tuotteemme tunnistetaan modernista suunnittelusta, luotettavuudesta  ja toimivuudesta. Lisää informaatiota laajasta valaisin- ja valonlähdevalikoimastamme löydät sivulta www.feilosylvania.com. Yhtiön monia tuotteita on palkittu Eurooppalaisella RedDot- muotoilupalkinnolla.

GE Lighting

General Electricin historia ulottuu vuoteen 1878, jolloin Thomas Alva Edison perusti yhtiön. Pohjoismaissa GE on toiminut vuodesta 1963. GE:n tuotteita on ollut Pohjoismaissa käytössä jo paljon aiemmin: GE esimerkiksi toimitti lamput Finlaysonin tehtaalle Tampereelle 1800-luvun loppupuolella.
General Electricin nimellä yritys on ollut Suomessa vuodesta 1990, jolloin GE osti unkarilaisen hehkulamppujen ja tyhjiöputkien valmistajana tunnetun Tungsramin. 

Airam Electric Oy Ab

AIRAM ELECTRIC OY AB on yksityinen vakavarainen suomalainen yritys, joka on perinteisesti tunnettu kattavasta ja laajasta lamppuvalikoimastaan. Airamin tuotevalikoimaan kuuluvat valonlähteet, valaisimet, sähkötarvikkeet, koristevalot ja vapaa-ajan tuotteet. Airamilla on pitkät perinteet valon asiantuntijana – vuodesta 1921. Yhtiö on tunnettu toimija, joka on saavuttanut vankan jalansijan niin vähittäiskauppojen kuin sähkötukkujen valikoimissa.

Airam kuuluu korkeimpaan AAA-luottoluokkaan. Luottoluokituksen lisäksi Airam Electric Oy Ab on saavuttanut korkean, Suomen Asiakastiedon myöntämän Rating Alfa -luokituksen, "Suomen vahvimmat", johon yltää vain joka kymmenes suomalaisyritys. Markkinointi & Mainonta -lehden ja Taloustutkimus Oy:n vuotuisessa bränditutkimuksessa Airam saavutti sijan 84 vuonna 2014. Tutkimuksessa selvitettiin kaiken kaikkiaan 1008 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Pääyhteistyökumppani

Muut yhteistyökumppanit